[Projectleiding] Sponsor document/flyer

Attilla de Groot attilla at ifcat.org
Tue Nov 19 22:51:40 CET 2019

> On 17 Nov 2019, at 17:05, Juerd Waalboer <juerd at tnx.nl> wrote:
>
> Attilla de Groot skribis 2019-11-17 15:31 (+0100):
>
> Het is denk ik handig om die metadata, in de vorm van het woord "DRAFT",
> ook groot op de voorblad van het document zelf te zetten, voor het
> document of een afgedrukte versie toch gaat zwerven.

Daar is het nu te laat voor uiteraard, maar voor een volgende kunnen we daar rekening mee houden.

> Momenteel verkoopt het document een dienst van vrijwilligers ("badge
> team app creation assistance"). Is dat afgesproken met degenen die het
> moeten uitvoeren?

Ik heb dit al eens besproken met Sebas. Uiteraard voordat het er uit gaat moeten we wel over de details heen gaan om te zorgen dat we het wel waar kunnen maken in het geval dat er iemand zoiets wilt sponsoren.

> Wat is het verschil tussen "number of conference tickets" en "number of
> full event tickets"?

Geen verschil, de eerste moet weg. Foutje in de tabel.

— Attilla