[Projectleiding] Sponsor document/flyer

Juerd Waalboer juerd at tnx.nl
Sun Nov 17 17:05:31 CET 2019

Attilla de Groot skribis 2019-11-17 15:31 (+0100):
> Ik wil hierbij nadrukkelijk melden dat het nog niet de uiteindelijke
> versie is

Het is denk ik handig om die metadata, in de vorm van het woord "DRAFT",
ook groot op de voorblad van het document zelf te zetten, voor het
document of een afgedrukte versie toch gaat zwerven.

Momenteel verkoopt het document een dienst van vrijwilligers ("badge
team app creation assistance"). Is dat afgesproken met degenen die het
moeten uitvoeren?

Wat is het verschil tussen "number of conference tickets" en "number of
full event tickets"?

Aangezien ik verder geen op- of aanmerkingen heb die zich vertalen in
specifieke edits, hoef ik geen editrechten op het document.
--
Met vriendelijke groet, // Kind regards, // Korajn salutojn,

Juerd Waalboer  <juerd at tnx.nl>
TNX