[Projectleiding] Sponsor document/flyer

Attilla de Groot attilla at ifcat.org
Sun Nov 17 15:31:10 CET 2019

Goedemiddag allen,

Zoals gisteren besproken tijdens de PL vergadering hierbij de laatste versie van het sponsor document:
https://drive.google.com/file/d/1gKexk5kmIWjSb2G7X7n0kXSH6dgTxnzl/view

Ik wil hierbij nadrukkelijk melden dat het nog niet de uiteindelijke versie is, vandaar deze e-mail thread. Het is mijn bedoeling om van het PL team verbeteringen en suggesties te krijgen, zodat we een uieindelijke versie kunnen hebben voor ~15 December en wellicht mee kunnen nemen naar CCC. Daarom wil ik iedereen vragen om zijn commentaar in het onderstaande Google doc te zetten voor 27 November 23:59. Dan kan ik namelijk het commentaar doorsturen naar Heleen en heeft zij voldoende tijd.

https://docs.google.com/document/d/1k_XAHx_7UE95gDKsegZIxesKXljCNY4Sqd9hX7ugbT0/edit?usp=sharing (vraag even edit rechten :-))

Dit document is het resultaat van input van meerdere mensen (Melinda, Christel, Mischa, Attilla, Heleen, Rietje, Alexander). Het doel van het document is om potentiele sponsors te benaderen. Dit kunnen bedrijven or organisaties zijn die onze evenementen al kennen, maar ook voor wie de evenementen nog onbekend zijn. Het geeft daarom een uitleg over het evenement, bezoekers en de sponsor mogelijkheden. We gaan niet specifiek in op de limitaties, aangezien dat een mogelijke sponsor af zou schrikken (zeker die onze evenementen niet kennen). Het is de bedoeling om dit apart te bespreken.

Volgende stappen en actiepunten:
- Sponsor policy schrijven. We hebben op dit moment de beknopte sponsor policy van 2017. Deze moet meer specifiek gemaakt worden om discussie te voorkomen en duidelijk te maken naar de sponsoren en community wat wel en niet geaccepteerd wordt mbt. sponsoring.
- Sponsorcontract om de sponsoren aan het bovenstaande te houden.

Alvast bedankt voor jullie commentaar!

Groet,
Attilla