[Projectleiding] Covidbeleid tijdens MCH

jeroen at ifcat.org jeroen at ifcat.org
Tue Jun 14 17:39:38 CEST 2022

PS,

Denk dat het handig is om bezoekers zoveel mogelijk te vragen eigen vrijwillige maatregelen te nemen.

Een aantal voorbeelden :

1) De Heralds vragen om regelmatig te wijzen op het belang van vrijwillig dagelijks testen en mondkapjes in de tracktenten, het gebruik van hand sanitizer en drukke plekken.
Dit werd op EMF ook gedaan.

2) een blog/wiki pagina met vrijwillige Covid maatregelen voor MCH2022 voor een "safe kamp"

3) Bezoekers vragen voor vertrek thuis te testen.

4) Op de pagina what to bring to MCH naast zonnebrand ook bv 6x een covid test te zetten + fles Hand sanitizer

5) Ik kan de supermarkt vragen ook Covid testen te verkopen ?

6) In de mails van distribueren van Tickets ook verwijzingen naar onze vrijwillige covid maatregelen op te nemen ?

Jeroen