[Projectleiding] Hulp met visum

Arnout Engelen arnout at bzzt.net
Sat Jun 18 15:48:19 CEST 2022

Hallo PL,

We hebben een vraag van een bezoeker uit Bangladesh, die vraagt of we hem kunnen helpen met zijn visum door te zorgen voor een "Invitation Letter" en een "Guarantee letter".

Een "Invitation letter" klinkt niet heel gek, die wil ik (in overleg, misschien nadat we gechecked hebben dat deze persoon inderdaad een ticket heeft gekocht) wel schrijven, maar een "Guarantee letter" lijkt me twijfelachtig: ik krijg de indruk dat je daarmee o.a. verantwoordelijkheid neemt voor evt medische kosten, repatriering etc..

Hebben we hier toevallig ervaring mee?

Groeten,

Arnout