[Projectleiding] herinnering: input leveren vanuit teams voor breakpoint meeting

boekenwuurm at boekenwuurm.nl boekenwuurm at boekenwuurm.nl
Mon Feb 22 19:51:58 CET 2021

Hoi!

Bij deze mijn teams die al gereageerd hebben ook:

Badgeteam wil een feestje, de rest komen we wel uit

info, via IRC:

*Hoi, natuurlijk zou ik graag zien dat het doorgaat, maar ik ik zie ook
grote risico's. Een risico zou kunnen zijn dat het op het laatste moment
moet worden afgeblazen. Een ander risico is tegenvallende
bezoekersaantallen doordat mensen de reis niet willen/kunnen/durven
maken. Dit zou een financiele strop voor IFCAT kunnen betekenen. Het
risico rekt dan veel verder dan alleen dit evenement.
Ik denk dat als je het op het go/no-go moment wilt laten doorgaan, het
er wel heel zonnig uit moet zien
De enige zekerheid die je nu kunt geven is dan Covid-19 het komend jaar
nog wel around zal zijn
Mochten jullie besluiten de stekker er uit te trekken, dan heb ik daar
volledig begrip voor, en bij doorgaan natuurlijk ook :)
* There's only a small chance it can happen, I don't really see an event
of a few thousand people happening anymore. Maybe a scaled-down one with
measures and vaccination certificates.
But I never would have minded one bit if it's all cancelled, either.
The last part is about me personally, even before corona, I'm pretty
neutral towards these things.
Probably no events until 2022 here.
Hm, seems the vaccination news is a bit more positive than I thought,
but I don't know about international speakers, a lot of those might be
remote.
I do think vaccination certificates will have to be a requirement.
*  heb de statistieken e.d. niet goed genoeg gevolgd om de vraag
"verwachten we dat we in augustus verantwoord een campingevent kunnen
organiseren" te beantwoorden, dus dat laat ik graag aan jullie. Ik hoop
natuurlijk van wel maar heb er niet zo'n zicht op op het moment.
  *stel* dat we beslissen dat het antwoord 'nee' is, dan heb ik
persoonlijk niet echt interesse om een online-variant te organiseren -
ik zou dan denk ik liever doorgaan als MCH202x (hoewel het natuurlijk
lastig is de 'x' te bepalen gezien CCCamp en EMF)
Maar ik zit  zeker in de "kijkt rijkhalzend uit naar"-groep :D