[Projectleiding] herinnering: input leveren vanuit teams voor breakpoint meeting

Niels Hatzmann niels at vm25.nl
Sun Feb 21 20:00:27 CET 2021

Hallo,

Vanuit Team Safety hebben we eerder een notitie gemaakt. Voor de volledigheid zit hij bij deze mail. De analyse in de notitie staat nog overeind, wat ons betreft. En we willen wat explicieter zijn in dat we denken dat het geen goed idee is om MCH 2021 te organiseren; vanuit het risico voor de stichting, vanuit het risico voor deelnemers en omdat de kans groot is dat je iets organiseert dat helemaal niet cool is.

De reacties van de individuele teamleden;

1. Ik weet/denk niet dat ik nog voldoende mensen bij elkaar krijgen, bovendien nog te veel onzekerheden vanuit onze overheid…. Ik zie er dus tegen op om het zo maar uit te drukken..

2. Persoonlijk lijkt het me onverstandig om het door te zetten. Te veel onzekerheid

3. Ik zou het (nu) niet doen. Maar uitstellen en snel weer een nieuwe datum prikken, zodat we weer een stip op de horizon hebben voor 2022.

4. Zelfs als we weer open gaan dan is het de vraag of dit type evenementen een vergunning krijgt. De kansen dat we wel iets kunnen houden zijn er natuurlijk altijd, maar de nota tekent die problemen haarfijn uit.

5. Hoe graag ik het ook zou willen, ik denk niet dat we een toffe conferentie kunnen houden onder deze omstandigheden. Niet voor de deelnemers en niet voor de organisatie.

cheers,

Niels