[Projectleiding] Orga health check

Elger Jonker elger at ifcat.org
Wed Feb 12 16:12:49 CET 2020

> On Feb 12, 2020, at 14:41, Juerd Waalboer <juerd at tnx.nl> wrote:
>
> Str Aw skribis 2020-02-10 22:16 (+0100):
>
> Kunnen we anders een iets uitgeklede versie doen, met in plaats van
> rood/oranje/groen een simpele "al gebootstrapt ja/nee"?

Een van onze kerntaken is het weten / meten hoe gezond de organisatie is.

De health check is qua tijd op dit moment absoluut het ideale moment. Juist omdat er al mensen zijn ingeschreven voor van alles en nogwat (wij hebben daar een belofte gedaan), juist omdat er al gesproken wordt over het vormen van teams en ook nog omdat er gewoon teams actief (of klaar) zijn. Ik wil dit overzicht presenteren op de volgende orga meetings, zodat het te volgen is hoe / of de orga groeit. Dan is er ook een pasklaar antwoord op "waar kan ik aansluiten".

Of het nou een stoplicht is of boolean is nog niet eens zo heel relevant. Ik heb het liefst een spreadsheet----- eh wiki natuurlijk :))

Groeten,
Elger