[Projectleiding] Orga health check

Str Aw rietjetroost at gmail.com
Wed Feb 12 17:58:23 CET 2020

Ha allen,

Heb belgesprek gehad met Elger, en we zijn even tijdskritieke taken bij
langs gelopen. Richting komende vergadering zal hij hier en daar informeren
hoe één en ander gaat, zodat we qua overzicht, tijdslijn en acties weer
lekker op stoom raken voorzover we dat nog niet al zijn.

We vinden het beiden erg prettig als PL-leden wellicht al één ander kunnen
delen wat er gedaan is de afgelopen tijd en waar je mee bezig bent geweest.
Zet dat soort standvanzaken-punten vooral ook op agenda! Dan weten we van
elkaar wat er gebeurt.

Ook hebben we geconstateerd dat ik soms wat te heetgebakerde mailtjes stuur
en dat ik het ook ergens als wake-up-call voor de hele PL bedoelde om één
en ander in de actie te krijgen. Maar Elger geeft ook aan te waarderen dat
ik aan de bel trek, dus ik mag hem vaker lastig vallen als ik me zorgen
maak, maar zal dat telefonisch doen;-). Dat heeft positiever effect dan
mailen;-).

Kortom; ben superbenieuwd hoe alles er voor staat en ben blij dat orgameets
en PL-meets nu gepland staan!

Groetjes!

Rietje