[Projectleiding] Stavaza

Str Aw rietjetroost at gmail.com
Thu Dec 19 14:21:04 CET 2019

Ha lieve PL,

Omdat ik lekker goed ben in me zorgen maken dacht ik; even vragen hoe het
met één en ander gaat. Zeg vooral als ik me er geen zorgen over hoef te
maken;-), dan laat ik het met rust:-D.

Ik vroeg me af:

- wanneer de eerstvolgende paar PL-meetings zijn en of we ook mumbles
willen gaan plannen?
- wanneer we contact willen opnemen met mensen die zich ingeschreven hebben?
- wanneer we eerste orga-meet willen hebben.

Ik snap heel goed als Janneke en Elger nu heel druk zijn, dus wellicht kan
er samengewerkt en/of gedelegeerd worden o:-)? Of Ben ik dan al te bezorgd
qua tijdslijn;-) en komt t allemaal eind januari wel?

En ik ben er best voor in om te helpen verhuizen 11/12 januari, al voegt
mijn tilkracht waarschijnlijk weinig toe;-). Maar als t fijn is voor jullie
Janneke en Elger, zullen we dan met PL-ers die daar tijd en zin voor hebben
komen opdagen? Ik wil best Electrowolf lief aankijken, die heeft t weekend
tenslotte ook vrij gehouden:-).

Ik hoor t wel!

Fijne feestdagen in ieder geval!

Rietje