[Projectleiding] Stavaza

Attilla de Groot attilla at ifcat.org
Thu Dec 26 11:43:55 CET 2019

Hi Rietje,

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar dat gezegd hebbende.

Jeroen en ik zijn aan het mailen met scouting over de prijs en we zullen binnenkort een afspraak maken, zodat we de puntjes op de i kunnen zetten. Het sponsordocument heb ik niet afgekregen voor CCC, niet perse een probleem, maar ik had het simpelweg te druk en toen kwam mijn vakantie.

Julius, zou jij de meetings kunnen uitsturen? Het lijkt mij wel verstandig als we dit nu echt eens doen. :)

Groet,
Attilla