[Projectleiding] Verplaatsen teambuilding januari

Janneke van den Brand janneke.vandenbrand at gmail.com
Sun Dec 15 21:25:18 CET 2019

Dag allen,

we hebben op 11/12 januari een teambuilding activiteit staan. Helaas zijn
we tot de conclusie gekomen dat we deze beter kunnen verplaatsen.

Zoals jullie weten hebben Elger en ik een nieuw huis. Mijn huidige huis is
inmiddels verkocht, en omdat we daar dan natuurlijk ook uit moeten, staat
het weekend van 11/12 januari in het teken van verhuizen. We vinden het
allebei heel vervelend, maar kunnen het echt niet anders plannen. Na
overleg met Rietje hebben we daarom 'besloten' het uit te stellen.
Ik zet 'besloten' tussen aanhalingstekens omdat jullie het natuurlijk zelf
kunnen door laten gaan, mochten jullie dat willen.

Voorsorterend op dat jullie ons er graag bij willen hebben, volgt zo een
nieuwe datum prikker.

Onze excuses voor de late communicatie hierover, met alles wat komt kijken
bij de verhuizing waren we dit element even vergeten...

Janneke