[Projectleiding] notulen 16 november

Julius julius at ifcat.org
Fri Nov 22 08:22:42 CET 2019

Beste allen,

Sorry voor de vertraging, maar ik wil dit keer er absoluut zeker van
zijn dat de notulen geschikt zijn voor publicatie alvorens ik deze via
de mailinglijst stuur. Omdat er de vorige keren vanuit het bestuur
commentaar is gekomen dat de notulen niet geschikt waren voor
publicatie, heb ik deze eerst naar hun gestuurd ter controle.

De invites voor de komende vergaderingen worden eind deze week online
gezet. Let er even op dat het rollendocument eind deze week definitief
wordt!

Met vriendelijke groet,

Julius