[Projectleiding] Verzoek ivm auto laden tijdens op-/afbouw

Ralph Willekes benadski at gmail.com
Sat Jun 11 10:42:13 CEST 2022

Op het logistiek terrein hebben we netspanning. Er is daar een vrij kleine
aansluiting, dat zal waarschijnlijk iets in de richting zijn van 3x35A,
maar zou ook slechts 3x25A kunnen zijn. Deze aansluiting staat los van de
3x80A netstroom die bij de andere verdeelhuisjes beschikbaar is.

Hierop kunnen we auto's laden, maar wel zeer beperkt. Er zijn ook twee
kleine generatoren op het logistiek terrein gepland voor backup, maar de
kans bestaat dat deze voor of tijdens het evenement elders ingezet zijn.

Laden op 230V/16A voor twee auto's gaat sowieso wel lukken, hiermee laad je
een kleine auto in ongeveer 10 uur op. Sneller laden moeten we ter plekke
bepalen. Misschien moet dat geschakeld worden, dus even niet laden als er
een perscontainer afval staat te comprimeren.

Zodra ik met Aggreko het terrein bezocht heb weet ik meer over wat er
beschikbaar is bij het logistiek terrein. Maar druppelladen moet sowieso
kunnen.

Gr,

benadski