[Projectleiding] Verzoek ivm auto laden tijdens op-/afbouw

Juerd Waalboer juerd at tnx.nl
Fri Jun 10 15:28:17 CEST 2022

Elger Jonker skribis 2022-06-10 14:28 (+0200):
>Het gaat dus niet om met je auto het terrein op rijden tijdens het evenement.

Had ik al aangegeven inderdaad. Dit gaat over opbouw en misschien afbouw, en waarschijnlijk 1x laden per 2 a 3 dagen. Tijdens het evenement zelf verwacht ik dat we sowieso weinig meer hoeven te halen bij de Action en bouwmarkt etc, en enkele ritjes lukt uiteraard gewoon prima op de accu als ik die voor het evenement nog even volgooi.

Mocht er een besluit genomen worden dat 't niet mag, dan hoor ik het nog wel. Even goede vrienden.

Zou ik helemaal prima vinden, dan mag iemand anders naar de winkels rijden en ga ik wat anders doen.
--
Met vriendelijke groet, // Kind regards, // Korajn salutojn,

Juerd Waalboer  <juerd at tnx.nl>
TNX