[Projectleiding] eerst offerte sanitair

Elger / Stitch stitch at ifcat.org
Fri Jan 21 11:57:09 CET 2022

Hi all,

Zie bijlage voor een offerte voor douches en toilet units.

Note dit zijn (duurdere) schakeldouches die voor ons niet ideaal zijnmaar dat was alles dat er nog was daar. Scouting heeft een dergelijke offerte liggen. Als beide evenementen doorgaan vallen we in een andere verhuurklasse vanwegge de duur van de huur en de gereduceerde kosten voor transport en aansluiting (dat gaat door de helft). En ook nog eens dat we dan korting krijgen omdat het spul na de nawaka richting lowlands gaat. Er moeten dus zeker nog andere leveranciers worden uitgevraagd.

Ze houden dit dus nu nog eventjes vast. Maar niet al te lang.

Groeten,
Elger