[Projectleiding] Team status spreadsheet + team actiepunten/besluiten van PL meeting 22 feb 2020

Elger Jonker elger at ifcat.org
Thu Mar 5 15:47:08 CET 2020

Hi all,

In deze spreadsheet staat de huidige status van de organisatie. Hier staan ook een aantal actiepunten en besluiten in van de vorige meeting(!) specifiek over dit onderwerp. Kijk dus even naar je teams.
Verder staan er nog nicknames bij van de kickoff. Als je nog mensen zoekt voor een rol, dan kan je die vragen. Sommigen zijn duplicated, dat betekent dat ze moeten kijken wat voor hen het beste gaat werken. Contactgegevens van deze namen kan je in de cloud vinden (of bij damnlie, rizoom of mij) :)

Iedere zes weken werken we bij waar we staan. Bijvoorbeeld namen toevoegen, dingen samenvoegen of uit elkaar halen etc...  totdat de organisatie is uitgekristalliseerd en weinig meer toevoegt.

Samenvatting: 56 rollen, 36 staan namen bij, nog 20 open waarvan ongeveer 10 een harde vacature zijn! Deze vacatures zal ik ook online zetten.

Groeten,
Elger