[Projectleiding] MCH Fire!

Arnout Engelen arnout at bzzt.net
Thu May 5 20:47:52 CEST 2022

Hallo,

Wat wordt de policy mbt vuur op MCH2022?

Als ik het goed begrijp was met SHA2017 de policy: open vuur en hout/houtskool-BBQ's verboden (ik neem aan inclusief 'houtskool-gebaseerde meat smokers', daar kreeg ik vragen over), maar gas-BBQ's toegestaan.

Is dat nu weer het geval? Dat lijkt me afhangen van 3 dingen: wat de vergunning zegt, wat het scoutinglandgoed zegt, en wat we zelf denken qua Health&Safety.

Ik hoor graag van jullie wat de situatie is voor wat betreft de vergunning, en wat jullie verder weten. Als er dan nog vragen over zijn kan ik eventueel zelf Health&Safety en Terrain/scoutinglandgoed nagaan.

Groeten,

Arnout / Team:Info