[Projectleiding] Verzoek budget Volunteering

boekenwuurm boekenwuurm at boekenwuurm.nl
Wed Mar 30 22:44:46 CEST 2022

Hoi Team:Volunteers,

Bedankt voor dit budget. Het is wel een beetje sumier, kunnen jullie dat de komende weken iets specefieker maken? Ik wil daar mee helpen, en het is de voorwaarde voor een ruimer budget.

We zien dat het vorige budget (75K) krap is, dus we kunnen meer toekennen. We hebben het nu opgeschreven voor 90K, maar dat is inclusief onvoorziene kosten. Dit hoeft dus niet op ;)

Groeten,

Christel/Boekenwuurm