[Projectleiding] Verzoek ivm auto laden tijdens op-/afbouw

Elger Jonker elger at ifcat.org
Fri Jun 10 14:28:56 CEST 2022

Yo Jeroen,

Je trapt nu te hard op de rem denk ik. Veel van de beelden die je aangeeft is niet waar het over gaat.

Waar het wel over gaat:

Heb net even overlegd om wat onduidelijkheid weg te krijgen. Het is mogelijk om wat laadplekken op het logistieke terrein ("vooraan") te maken. Hierop kunnen dan de auto's die tijdens het evenement koeriersdiensten uitvoeren aan laden. Specifiek de auto's van Juerd en Moem denk ik. Daarmee besparen we wachttijd van vrijwilligers en geld tov het huren van een auto. Ook verder scheelt het gedoe: omdat je als je het van andere teams moet hebben en dat maakt ad-hoc dingen niet mogelijk. Voor die laadplekken heb je toestemming, een sleutel, toegang of iets anders nodig.

Het gaat dus niet om met je auto het terrein op rijden tijdens het evenement.

Groeten,
Elger