[Projectleiding] Verzoek ivm auto laden tijdens op-/afbouw

Elger Jonker elger at ifcat.org
Tue Jun 7 15:24:04 CEST 2022

Hi Juerd,

M.i. heb je toestemming hiervoor als Power je daarbij begeleidt. Zeker voor/na het evenement is dat niet al te spannend gezien het terrein dan niet autovrij is. Tijdens het evenement kan het m.i. ook, maar wel liefst vooraan het terrein als het kan. Anderzijds hebben we ook wel busjes oid enzo die dan zijn te gebruiken.

Groeten,
Elger