[Projectleiding] Telefonische bereikbaarheid

Juerd Waalboer juerd at tnx.nl
Sat Jul 23 14:57:36 CEST 2022

Henry Schokkenbroek skribis 2022-07-23 14:31 (+0200):
>Bij calamiteiten moet je altijd het nummer van CP bellen, die
>coordineren dan de verdere communicatie / escalatie.
>Als er geen onmiddelijke gevar is kan je ons via de porto oproepen, via
>de reguliere telefoon proberen of langs lopen.

Telefoonnummers voor noodgevallen zijn erg moeilijk te vinden op de site en wiki.

De +3185234-telefoonnummers die je met wat moeite kunt vinden (bijv. +31 85 234 1120 voor CP), werkten eventjes geleden niet vanwege power-/netwerkstoring.

- Kunnen we een lijstje op de voorpagina van de wiki zetten? (Wil ik best regelen)
- Zijn er backup-06-nummers?
--
Met vriendelijke groet, // Kind regards, // Korajn salutojn,

Juerd Waalboer  <juerd at tnx.nl>
TNX