[Projectleiding] fietsen

Henry Schokkenbroek henry at ifcat.org
Sat Jan 29 18:58:34 CET 2022

Vervoer moeten we kijken hoe we dat invullen.
Wij kunnen het zelf ophalen in Nieuwveen of als hij iemand laat rijden
zou hij denk ik een kleine vergoeding willen voor uurtarief/bezinegeld.

Service leveren voor kapotte fietsen on-site doet hij niet. Het is voor
hem goedkoper om 5 extra fietsen te leveren dan iemand op en neer te
laten rijden.

Om wat meer context te geven, mijn neef is groot handelaar in fietsen
die door gemeentes verwijderd worden. Hij koopt/verkoopt zo'n 10.000
fietsen iedere maand.
Stevige goede fietsen met bagagebak voorop houd hij het hele jaar door
apart zodat hij die zomers uit kan huren aan festivals, bedrijven, video
producties, etc.

Henry Paulissen Schokkenbroek
T: +31611530564