[Projectleiding] Overname domeinnaam orga.news

Juerd Waalboer juerd at tnx.nl
Thu Jan 6 03:05:34 CET 2022

Hoi,

Bedankt voor de fijne reactie!

Hans van Kranenburg skribis 2022-01-06  2:31 (+0100):
>Ik wil de registratie wel overnemen, de financien voor
>domeinnaam enzo sponsor ik voorlopig zelf wel, dat is geen
>probleem.

Ik heb dave_o gevraagd om contact met je op te nemen. Je kunt natuurlijk ook contact met hem opnemen. Jullie zitten allebei op irc :)

>Ok, laten we even kijken hoe/wat het is/nodig heeft

Het draait Ghost (nodeJS), met nginx als reverse proxy. De data zit in mysql. Het onderliggende OS is Debian stretch. De uptime is 928 dagen.

>en of ik dat bij mijn eigen spulleboeltje er makkelijk bij kan draaien,

Vast wel.

> en wie er beschikbaar is om daar wat bij te assisteren.

f0x heeft het destijds geinstalleerd. Ik vermoed dat die wel zou willen helpen.

Het hoeft overigens niet met spoed weg of zo, maar het is denk ik praktischer qua beheer als het draait bij iemand die 't ook wat aandacht kan geven als er weer leven in komt.

Thanks,

Juerd