[Projectleiding] Data fysieke PL meetings

Elger Jonker elger at ifcat.org
Mon Apr 4 10:03:26 CEST 2022

Hi PL,

Nogmaals, ik had het 'orga' meet genoemd, maar het moeten fysieke PL meets zijn.

Dank voor het invullen van de datumprikker. In de bijlagen zit per datum een calendar item voor de volgende fysieke PL meets. Ik heb de opmerkingen meegenomen. 30 april is het koningsdag, wil dat feest niet ontnemen. 9 juli heb ik een field day ingepland op de wiki om het veld uit te zetten (want is aan). Daarom heb ik blind de laatste mogelijkheid tot gezamenlijke meet blind ingepland.

Zaterdag 23 april
Zaterdag 21 mei
Zaterdag 25 juni
Zondag 10 juli (laatste meet voor we het veld op gaan)

Groeten,
Elger