[Projectleiding] volgende PL-meet, orgameet

Niels Hatzmann niels at vm25.nl
Thu May 14 22:02:54 CEST 2020

Hallo,

De komende PL meeting wordt door Rietje voorgezeten. Elger is nog een brak vogeltje vanwege de Corona. Het duurt enorm lang voordat je daarvan weer een beetje boven jan bent, dus we ontzien ‘m nog even.

Rietje is een strikte voorzitter; we bespreken wat er op de agenda staat, elk punt heeft een kop en een staart en een helder besluit dat voorligt en als je iets nieuws wilt inbrengen kan dat maar graag vooraf in overleg met Rietje. Mail haar gerust.

Hier is de pad, met daarin de agenda en de jitsi link. Die kan nog wijzigen, dus klik erop als je voor de vergadering wilt inloggen.

https://pad.ifcat.org/p/PL20200516

We beginnen om 12:00u en hebben 60 minuten tijd voor de meeting. Tot zaterdag!

cheers,

Niels