[Projectleiding] healthcheck

Str Aw rietjetroost at gmail.com
Tue Jun 9 16:56:47 CEST 2020

Ha allen,

zullen we zoals voorgesteld de halverwege-health check doen? Dus tussen de
PL-meets in? Zie nergens op wiki lijstje met meetings PL, kijk ik mis;-)?
Wellicht kunnen we hierbij ook tijd nemen voor wat sparren, ervaringen met
teams uitwisselen, wat minder strak zeg maar dan de PL-meets.

Ik hoor het graag. Ook zal ik de komende weken weer in voorbereiding op
vergadering van 27 juni contact opnemen met ieder van jullie over
actiepunten en wat je aan agendapunten in wilt brengen. Geef aub aan als je
daar geen behoefte aan hebt of het liever via mail afhandelt, ook dikke
prima wat mij betreft.

Nog even wat betreft hoe we vergaderen: ik heb persoonlijk het idee, ook
gehoord de diverse wensen van diverse mensen, dat de verwachtingen die we
van PLmeet hebben per persoon best verschillend zijn. Dus wellicht is het
fijn voor mensen die uitgebreider willen sparren met mede-PL-leden hiervoor
specifiek mensen vragen, bijvoorbeeld om na de voltallige PL-meet tijd
hiervoor te nemen. Zodat we de hoofdmoot kort en zakelijk kunnen houden met
goed voorbereide inbrengen. Zou dit wat jou betreft een oplossing zijn om
aan ieders behoefte tegemoet te komen?

Hartelijke groet,

Rietje