[Projectleiding] Pad / onderwerpen meeting 22 februari 2020

Janneke van den Brand janneke.vandenbrand at gmail.com
Fri Feb 21 19:28:48 CET 2020

Hi all,

Morgen is de meeting: Denken jullie nog aan de pad?
Er staan twee onderwerpen zonder naam en tijd. En de rest is alleen van
Stitch, mij en Damnlie.

We hebben vorige keer besproken (als ik me goed herinner) dat we geen
dingen bespreken die niet op de agenda staan, dus graag toevoegen als je
nog iets besproken wil hebben. Ook als je de uitkomst van een actiepunt wil
delen is dat handig, want ook dat kost tijd. :)

Tot morgen!

Janneke