[Projectleiding] Breakpoint Meeting December

Elger Jonker elger at ifcat.org
Wed Dec 2 14:09:33 CET 2020

Hi all,

De breakpoint meeting staat ingepland op 8 december om 20:00. Want dat is 1 dag voor de mumble, das praktisch.

Aan iedereen: graag voor deze meeting jezelf op de hoogte hebben gesteld van de ontwikkelingen in bijv. het landelijke en internationale nieuws. Dat voorkomt de meeste overspraak.

Verder gaat Nino e.e.a. polsen en op een rij zetten. Daaruit volgt een samenvatting.

Groeten,
Elger